mycket att göra nu!





Jag känner mig ganska trött nu. slipar golven i båda husen. kisängsgolvet gick ganskabra. mycket små utrymmen dock. golven i det nya huset har en lack som när den blir varm smälter och bildar en fint gegg i slippappret . måste altså sitta med värmepistol och skrapa innan slipningen runt kanterna går att få till. Som tur är gick det bra med den stora slipmaskinen som man slipar de stora ytormna med, inte licka mycket värmeutveckling på en bandslip som en rondell.
just det, sen har jag i dag bytt en stötdämpare fram på bilen, och kom halvvägs med den andra innan jag fick ge upp. Inte ens storsläggan kunde rubba på spindelledsinfästningen som måste bort för att kunna lufta ur hela fjäderbenet. Nästan hela hagen är nu klar inför måndagens hästflytt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0